КОРАК ПО КОРАК ДО ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА

1.  КО ИМА ПРАВО НА ИОП?

Дете које има:

  • тешкоће у учењу
  • сметње у развоју или инвалидитет
  • социјално нестимулативну средину
  • изузетне способности
  • други разлог

2.  ШТА РАДИ НАСТАВНИК?

  • прати развој и напредовање детета
  • ако дете не стварује очекиване исходе или су резултати значајно изнад нивоа општих и посебних стандарда обраћа се стручним сарадницима

3.  ШТА РАДИ СТРУЧНИ САРАДНИК?

  • разговара са наставником, учеником, родитељима
  • различитим техникама тестира дете
  • упознаје се са проблемом

4.  Стручни сарадник (координира) и наставник израђују

ПЕДАГОШКИ ПРОФИЛ ДЕТЕТА

5.  ШТА РАДИ НАСТАВНИК?

Примењује индивидуализован начин рада:прилагођава  методе  рада, наставна средстава, начин задавања задатака, начин усвајања садржаја провере знања, 

АКО ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЈА НИЈЕ ДОВЕЛА ДО УСПЕХА?

 

 

6. Родитељ, наставник и стручни сарадник процењују потребе за ИОП - ом

7.  ТИМ ЗА ИО

  1. Даје предлог за израду ИОП-а
  2. Писмено обавештава родитеље
  3. Добија писмену сагласност родитеља за израду ИОП-а

 

    1

8.  Тим за ИНКЛУЗИВНО ОБРАЗОВАЊЕ предлаже тим за додатну подршку - ИОП тим

2

9. Директор формира тим за пружање додатне подршке

3

10.  Тим за додатну подршку израђује ИОП

Доношењу ИОП-а са измењенима постигнућа, претходи:
  1. доношење, примена и вредновање ИОП-а са прилагођеним програмом,
  2. мишљење интерресорне комисије(за ОЗС подршку)

4   5

11.  Родитељ даје сагласностза спровођење ИОП-а

 
6

12.  Тим за ИО шаље педагошком колегијуму на усвајање ИОП

13.Педагошки колегијум доноси одлуку о ИОП-у 7

 14.
8

Примена ИОП-а

9

Ученик се оцењује у складу са ИОП-ом

15.

Вредновање ИОП-а

самовредновање

  • тим за ИО
  • тим за ПП

10 11

спољашње вредновање
просветни саветник

12